Sayfalar

14 Kasım 2007

kapı çaldı..kim o!!

Ses, boynumu sol omzumun üzerinden kapıya doğru koparacakmış gibi savurdu. Kapıyı dinledim biraz yerimden kalkmadan, kim olabileceğini düşündüm. Komşulardan birisi ya da gelmesi gereken kamu görevlilerinden birisidir sandım. Sonra aklıma sen geldin birden. Sen olmadığını biliyordum ama hani mucizevî olaylar oluyor ya benim hayatımda. Belki..
Koştum kapıyı açtım..

Çirkin kral..
..
Çocuğa ilk defa kefaret bakışıyla baktım..

Bazen o kadar çok düşünüyorum ki, yaptıklarımı kontrol edemiyorum bi’ kafe’sin içinde bi’ sağa bi’ sola koşup duruyorum. Bir şeyden huylanmış sahibini üzerine almayan yılkı gibi. Sanki bi’ sorun varmış ve patlayacakmış gibi. Aniden olan bi’ şeyin sonunda eyvah demek gibi. Bekâretini kaybetmesine ramak kalmış kızın dişleriyle alt dudağının sol tarafını ısırması gibi..

Hayatımın bundan sonraki kısmına neresinden başlayacağımı bilmiyorum, yoksa neresinden dönersem kar mı? Etrafımda vezirim diye gezen satranç bilmezlere daha ne kadar katlanmalıyım. Katlanmamalıyım elbette bu benim elimde olmalı ama bi’ süreliğine yok..

Burası ateşli silahı olan adamlarla, çıtır sevgilileri olan zontalarla yalanla ve dolanla doluyor her gün. Ama ben, hani gözlerini kaparda istanbul’u dinlersin ya öyle dingin. Dokunduğun her şeyi mükemmel kılan parmaklarını seviyorum…

11 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

geldiği yer kadar gittiği yerde belirsiz ama kaldığı yerlerde derin izler bırakır .
parmaklar gibi.......

morticia dedi ki...

woww..

morticia dedi ki...

he he başlıı ben attım:D

deli mine dedi ki...

sonra neden kapiyi açmiyorsun derler.. nerde kaldin derler..
sen nerden geliyorsun bilmezler..

deli mine dedi ki...

buarada bana kapi deme :D

Kiralık Beyin// dedi ki...

bugunlerde
benim mucizelere ihtiyacım var


calınan kapıda

''o''nun cıkması gibi

hatta

arayan kişinin yine

''o'' olması gibi

morticia dedi ki...

he hee mucize yok.

Arolium dedi ki...

yok mu.?
bi' anlatsam yaşananları bi' an durursun suç işlemiş ufaklık gibi..
:)

morticia dedi ki...

nerde nerde mucize...hani?

ah bi dilin çözülmedi ya senin.

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

soyle bir 360 derece don.
burasi iste baslangicim de.
ordan basla.
ama kural geriye bakmamak olsun:)

---OPTiO--- dedi ki...

hayatinin bundan sonraki kismina neresinden baslayacagíni bilememek ..aslinda bi hayat olup olmadigini bile bilememek..
zaman doldurma yoluna gidiyorum ben..bekliyorum sadece...olmayan bi gelecegi yoklugumla mutlu etmek istiyorum...hepsi bu....