Sayfalar

7 Aralık 2007

ditelefonsözüg

Aykırıydık ya, sosyal sınıflardaki çalışkan lavuklar önce otururdu ya, fenlerde de böyle bi’ eğilim vardı ama hepi topu 4 tane olan sınıfım erkekleri hep en arkada otururduk, kafalar zehir tabi..

Yine öyleyiz ama zaman, mekan ve kostümler değişmiş tabi rollerde. Zehirlilik hali devam, aykırılık ve asilik tam gaz.
Nereye dostum?
Nereye..?

- Nereye abi?

O zamanlar çok sisli ama eğlencenin tadı damağımda. Film gibiydi o yıllar. Fen sınıfıydık ve 4 taneydik. Sınıflar arası futbol turnuvasına bile katılamıyorduk, iki sap eksikti. ‘ Kızlardan seçin’ diye dalga geçiyorlardı bizimle. Bizim zontalar pek sallamıyorlardı ama bana tersti bizde bi’ sınıftık ve katılmalıydık..

X uzun boylu, etine dolgun trabzonlu bi’ matematik delisiydi zaten. Boyu var diye basket oynuyorum ayaklarında ama yemez. Hantaldı abi..

Y vardı, Y zayıf, cılız poyraz esse savrulacak bi’ zübük. Türk filmlerinden anımsarsın, hangi filmde vardı şimdi çıkaramadım. Veznedarlar olur ya bankalarda, kamu dairelerinde kısa zayıf hafif kel sivri burunlu garip amcalar..

- Tamam abi bildim. Eee..

Öyle işte garip bi’ çocuktu ama Z daha bi’ garip çocuktu. Kısa en kötüsü de şişko. Kendini bodyguard sanırdı. Arada bi’ sağa sola pisleşir aklısıra sonra git uğraş anasını satayım..

- Sana ne abi?

Olur mu lan. Haftanın 5 günü koyun gibi bi’ sınıfta gözümün gördüğü 3 erkekten biri. Hafta sonu 2 günde dershanede gözümün gördüğü 10 erkekten birisi oluyor. Şimdi harcasınlar mı dobiyi..

- Eee..

Ne anlattırıyorsan bana olm, kafan mı iyi..

- Ne bileyim abi nereden girdik hatırlamıyorum ama sen liseden miseden girdin. Sonra sınıftaki zontaları anlatıyordun.

Hee tamam. Kafa yapıyorlardı bizimle takım çıkaramıyorlar diye. Bende bedencinin yanına gittim ‘ hocam bu gidişe bi’ dur demeli’ dedim odaya dalıp. Oda ‘evet dur bakim orda, ahır mı burası. Çık, kapıyı vur da gir.’ dedi. Bu olayı da yıllardır anlamamışımdır. Kapı vurulmamış içeriye birisi girmiş bi’ terslik yok işte herkes işinde baksın daha ama yok neymiş çıkılacak kapı vurulup tekrar girilecekmiş. Bende tekmeledim üç kere ayağımın ucuyla girdim direk. Hoca hasbinallahlarda, gözleri ve başını aşağıdan sol yukarıya doğru kaydırmakta..

- E adamı bozmuşsun abi. Rahatsız mısın sen?

Kesme lan dinle rahatsız. ‘Ne istiyorsun’ dedi hoca. Bende anlattım bizde girmeliyiz turnuvaya dedim. Oda önce güldü terbiyesiz.

- Vurmadın mı ağzının üstüne abi?

Yavaş vur. Hoca lan o.

Takıma alınmamış diğer sınıflardaki zontalardan seç dedi 2 kişi. 2. sınıflardan kulüpten tanıdığım bi’ arkadaşım vardı €. Onu buldum, o kendi sınıfının takımına girmiş çıkardık hemen.. :)

- He transfer ettiniz.

Bi’ nevi. Transfere fesat karıştırarak. :) Bi’ de 1. sınıflardan vardı $ barmen oldu şimdi zibidi. O da kulüptendi kendi sınıf takımına girmemiş ama sizle oynarım dedi. Sonra 2. olduk işte.

- Nasıl ya. Zört diye 2. mi oldunuz?

Olm o kadar anlattım daha maçlar başlamadı. Şimdi finale kadar onu mu anlatacam sana.

- O zaman neden 1. olmadınız.

Heee. Sosyal son sınıflar birinci oldu. Kulübün diğer oyuncuları o sınıftaydı. :) Tabi sosyal son’un sınıf öğretmeni bedenci olunca birazda tuz biber oluyor bu birinciliğe.

- Ne tuzu abi. Biber mi?

Tuzla biberi getirde çorbaları içelim soğuttuk.

- Ne çorbası abi. Hani?

Aaa içtik mi lan, çoraplar nerde?

- Hangi çorbalar abi.

Olm çorap çorap. Çoraplarım nerde?

- Ben gidiyorum abi deli misin ne boksun ya...

2 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

muhahahahha hiç bişey anlamadım ama bir sürü şey anladım :D :D :D
hahahahh
süperdi öldürdün beni bea .abi herkes okusun kaçırmaya gelmez ;)

morticia dedi ki...

ben özellikle seni bu uzun yazıyı okuyabildiğin için tebrik ediyorum.

benim gözüm yerse bi gün okuyabilmeyi bişiyler yazarım artık:)