Sayfalar

15 Ocak 2008

küfür

şu an 21 gran geziniyorum odada. çıkmaya yer arıyorum. biliyorum bu saatte bütün ruhlar karanlıkta. yetişmem gerek onlara, bende oynamalıyım oyunlarımı. bir türlü bedenimi dahil edemediklerimi yaşamalıyım karanlıkta. olabilirliğine sarılıp bedenimi dahil edeceğim günü beklemeliyim. çıkmalıyım bu odadan, bulunduğum aydınlıktan beyazlarımı göstermek için sığınmalıyım karanlığa. beni saklayan ışığı değişmeliyim bu gece, gecenin çöken isine..

yoruldum biliyor musunuz, yoruldum. bu med cezirlerden artık daraltı geldi. ellerimi parmaklarım birbirine değmeyecek şekilde havaya kaldırıp hareket eden her şeye DURun diyesim var bi' an ve o an durmalı her şey. düzenlemeliyim olmakta olan olmazları. sen şöyle ol, sen böyle sonuçlan, sen bu yönde ilerle diyip ellerimi birden indirmeli ve seyretmeliyim olacakları. ama olmuyor, olmayınca da insan yoruluyor..

evren, bi' yaratığın beyni ve dünya o beynin nöronlarından sadece birisi. nöronuna soktuğumun yaratığı...

10 yorum:

CyNthia dedi ki...

''evren, bi' yaratığın beyni ve dünya o beynin nöronlarından sadece birisi.'' burası sofini dünyası nın sonu gibi olmuş:) filozof tavşancık:P

deli mine dedi ki...

göreler ve görevlerle geçiyor bu dünya.. bu dünyayla başa çıkamiyoruz evrene sokup napican..
hem acisi fena çıkar o işin.. evren sana girdimi napican.. karalar baglarsin işte ozmn.. oo--yeeee.. şarkı söyleyesim geldiiii :D

Arolium dedi ki...

allahın manyaa :)

---OPTiO--- dedi ki...

arolium..adresim degisti..ugramak istersen : http://optionun-ruhu.blogspot.com

bu arada ben daha yorgunum :)

Unknown dedi ki...

bir küfür salla gitsin hepsine...yemişim dunyayı be :)

mevudugaga dedi ki...

bende yemişim bu dünyayı sallamıyorum kendisini çok fazla

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. .ben ellerimi havaya kaldırıp 'durun'dediğimde dursun istiyorum ve eğer bu olursa da hiç bir şeyi düzenlemeden dönüp arkamı gitmek :o) zamanla dalga geçmek biraz, biraz o beni üzen her ne şeyse onunla da :o)

morticia dedi ki...

ah yawruuummmm...
çok üzüldüm ya.neti açıp yeni yazı bilem yazamamış.

gelcem gelcem az kaldı.

şiirler dedi ki...

küfür bu kadar yakışırdı bi yazıya..

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

sana gecen hafta gelnler gelmis bana dun aksam.
benimki daha kontrollu yasli oldugum icin galiba :p