Sayfalar

18 Ağustos 2007

03/09

Derinlere yüzüyorum bu gece..
Neresinden çıkacağımı bilemediğim bi’yere neresinden çıkamadıklarım sırtımda mecburi dalış yapıyorum. Biliyorum her birisin üstesinden gelebilirim. Peki ya o, o üstesinden gelebilecek mi?

link verilen kelimeGittim bu gece..
Beklenip beklenmeyeceğimi bilmemeyi sineme çeke çeke. Yokum bi’süreliğine. Okyanusa daldım bu gece en derin ve karanlık yerinden. Sadece iki nefes hakkım var, aldıracaklar mı bilemediğim.

Anksiyetelerimi boğmaya gittim bu gece..

*Işıklar açık kalsın.

8 yorum:

Tuğba Selin Ülker dedi ki...

Sıkıntıları kökten öldürmeli bu gece =)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

ya gittiğin yere kendinden birşeyler götür.yada gelirken herşeyi orda bırak.belkişde ikiside lazım değil.
burdan herşey görünmüyor.

вuяcynι dedi ki...

derinlere yüzerken boğulmaktan korkma

aycaeren dedi ki...

Işıklar açık kalmasın,yoksa hiç çabalamazsın.

morfasulye dedi ki...

selam, linklerden beni silersen sevinirim hic bi arkadasima da verdirtmiyorum. tesekkurler

Adsız dedi ki...

gitmek kolay mı bu kadar???

.gözdE ~ dedi ki...

Sonunda boğulmak olsa da ;)

. dedi ki...

gizlice bakmaya çalışıyosun
kötü!
kaç kez dedim sana?
8903478590874?