Sayfalar

7 Eylül 2007

eylül

Hayalistanda çok ünlü bi'ressam varmış. Ranga çeleri olarak bilinmese de çizermiş içten gelen yansımaları. Çizerken bir gün martı çığlıklarının yansımasını o' çıka gelmiş eylülde. Eylülü resmettirmek istemiş hissettiklerince..


Eylül geldiğinde hazan gelir, hüzün gelir. Hüzün geçmişe sürükleyip nostalji ve romantizmi çağırır. İçkiye başlatır hüzün, yalnızlığın farkına vardırır. Çünkü bulutludur hava, ten'e paralel hafif esip ürperten rüzgar vardır. Zor bela ısınan güneş vardır. Sığmaz düşünceler hiç bir yere. İnsanlara bakarsınız düşüncelerinizi hayallersiniz. Gittiğiniz her yerde hayallerinizi izlersiniz. Kafanız karışır tek bir noktaya bakıp her şeyi görmek ister, bakar ama kör olursunuz. İçinizde nereden girdiği bilinmeyen ve yorgun bedeninizi nereye koyacağınızı bildirmeyen bi'sıkıntı vardır. Çiçekli bir yolda dökülmüş yapraklar ayaklarınızın altında, ayaklarınızın toprakla bedeniniz arasında çıkardığı sesi dinlerken yürümek rahatlatır belki sizi ama gerçek sevi nedir bilmeden bir sürü sevi denemesi taşırsınız ya avuçlarınızda..


Başını hafif öne eğmiş görünmeyen ellerine bakan, tabanlarını birbirine yaslamış incecik beline kadar uzanan ıslak siyah saçları sırtına yapışmış, tek başına hamanda oturan kız mıydı eylül?


- bir şey mi tutuyor?


- bedeninden akan yaşam kırıntılarını toplamış son kez bakıyorm onlara.


- benim eylül'üm bu mu?


- senin eylülün arın


10 yorum:

Adsız dedi ki...

"Eylül geldiğinde hazan gelir, hüzün gelir. " doğru valla

aycaeren dedi ki...

Ciddileşirim ben eylülde hep.tüm cıvıklığım soytarılığım bir süreliğine çatı katında kalır benden ayrı...

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

bir kaç gündür başımı bulutlandıran da bu olmasın sakın ..
mümkün.

dreamingdead dedi ki...

evet hüzün gelir eylülle birlikte..geldi bile... :( ellerine yüreğine sağlık gzl bi yazı olmş

batraz dedi ki...

ben bugun eylül'ün hüznünü yanlızlıgını tanıdım bir daha.

gittim tek başıma vakit gecsin bir cay içeyim biras da düşünüyüm diye bi cay bahçesine oturdum. tektim yanlızdım. calışanlar gelip sormadı bile ne istersiniz diye sormadı. yanıma gelen ciftlerle ilgilendiler hep. kim bilir belki birini bekliyorum sandılar ama beklemiyordum ben yanlızdım yanlız gelmiştim.
hiçyere üzüldüm bugun hüzünlendim yanlızdım cafedeki calışanlar bile yanlız bırakmıslardı.

Fırat DEVECİ dedi ki...

Eylül ile birlikte birilerinin dönemi biter başkalarının ki başlar...
Ve ben o başkalarının hayatlarına ortak olurum...

. dedi ki...

en sevdiğimdi sarı sonbahar..
artık değil..

Unknown dedi ki...

"hayalistan"... Peyani Safa'nın sevddiğim bir roman kahramanı vardır.Yalnızız da ki Samim Bey... Ve onun SİMERANYA'sı vardır tıpkı hayalistan gibi.

Arolium dedi ki...

bi'nevi simeranya..

Kısa winston soft dedi ki...

o ressam olup görmek istedim resmi hissedeni..