Sayfalar

4 Eylül 2007

mumi

Nelerin gerçek olduğunu bilmesem de bi’sevi selinde akıyorum küreksiz gittiği yöne..

Patojen testinden önce kullanılması gereken bi’ilacım sanki. Alınmadan önce vücut iyice dinlendirilmeli, müzik ve kitap'la ruh dindirilmelidir. Eğer ruh dindirilmesi iki kez yapılırsa etkisi daha da artmaktadır. İkinci didirme işlemi birinciden daha kısa ve birinciye ters yönde yapılmalıdır. Alındıktan beş dakika sonra damarlardaki bütün kanın yerine serotoninin yerleştiği hissedilir. Vücuttaki bütün kanı damarlardan kusma hissi yan etkisidir. Böceklere toksiktir..

Böceklerim vardı benim, %70 alkolde sersemletilmiş, dondurulmuş böcek koleksiyonum. Biraderin parçaladıklarına rağmen bi’hayli var elimde. Artık eskisi gibi bulduğum her böceği almıyorum. Büyüklerini seçiyorum. Gezerken dün, hep olman gerektiğini düşündüğüm kumlara yakın çiçekli yolda, cicadella viridis buldum sırtını dayamış kumlara. Çok ufaktı düzelmeye çalışıyordu yanlardan yere dokundurmaya çalıştığı bacaklarıyla. Oysa adı geçmiş, eylül gelmişti. Düzeltim saldım çiçekli yolun çiçeklerinin arasına. Bu sabah kanal arıyorken perdesiz penceremin en geniş camında bir kütle belirdi yapıştı sonrada balkona. Ceviz büyüklüğünde cicadella viridis. Kumlara yakın kokunla bezenmiş yoldakinin babası sanki, sanki teşekküre gelmiş gibi. Sersemlemiş olacak ki bi’süre takıldı balkonda amaçsızca. Çıkıp onu da almadım, uçup gitti. Arkadaşım daha önce o kadar büyüğünü görmediğini söyledi, keşke alsaydın dedi. Birden kendi kendime içlendim gelmiş çarpmış cama ceviz kadar böcük illa içeri mi girecek camdan. Hayret bi’şeyim ya..
Sonra teşekküre geldi o dedim, mutlu oldum..

Mutlu olsun istedim.
Eski bir guguklu saat vardı girişin tam karşısında görüntüsünden çalışmadığı anlaşılıyordu, bitmişti hayatı. Yaptırmaya kalktım onu yaşasın istedim minik kuş. Geç oldu, güç olmadı. Zamanı geldi, saat:guguk..

Annem aradı, ‘Vücudunda ki mutluluk hormonunu bitirmeyi bırak, buraya gel’ dedi.
Annemi dinlemeliyim…

Müzik, size hissettirdikleri kadar güzeldir ve bi’zehirdir.


*her daim sevi'yle..


6 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

çok zamandır biyoloji ve onunla alakası olan birşey işte ,okumamıştım. okadar hoşuma gitti ki bu yazı :)
en büyük hayalim (di) ve hep öyle olacak biyolog olmak...
umarım bir gün engelim kalmaz.
teşekkürler
arolium.
:)
büyüklü küçüklü böcüklere.....

Arolium dedi ki...

daha çok entomoloji :)

Adsız dedi ki...

çok ilginçsin... şaşırıyorum yazılarını okuyunca!!

Banu dedi ki...

Ovv harika bir yazı olmuş.
Müziğin zehirleyiciliği konusunda benizm de iddialı tezlerim var ;)

Benim tinerle sersemletilmiş karıncalarım olsun isterdim. Ama hep terkederlerdi.

Unknown dedi ki...

Son sözle hergün içten içe zehirlendiğimi hissettim.

---OPTiO--- dedi ki...

yaa gercekten bendeki bu sanirim..anladigini düsünüyorum :) yazarken hic böyle seyler düsünmemistim..insan zaten biseyleri yaparken neden yaptigini bilmiyo ..meger sebebim varmis benimde..ruhumu dindirmek :) cok tesekkür ederim..hakliymissin..sanirim ben ruhumu dindirme cbasindaymisim farkinda olmadan...

guguklu eski saatlere bayilirim..hic olmadi benim..keske olsaydi ama :)