Sayfalar

2 Eylül 2007

urza

Bi’delikan, ‘Çok şaşırdığın bir şeye yatıp kalkınca inanırsın, haydan huya kaç saatte gidiliyor bilinmiyor’ derdi.
Şimdi deli misali şaşkınım.
Korkuyorum, uyumalı mıyım.?

‘’
Şimdi bizi dinleyin.

Fakir veya aç olanları istemiyoruz.
Yorgun veya hasta olanları da istemiyoruz.
Biz günahkârları alacağız.
İçinizdeki kötülüğü yok edeceğiz.
Her nefesimizde onları avlayacağız.
Gökten yağmur olup yağana kadar her gün onların kanını akıtacağız.
"Öldürmeyin. Tecavüz etmeyin. Çalmayın."
Bunlar her inançtan insanın uyması gereken kanunlar.
Bunlar basit istekler değil.
Bunlar ilahi emirler.
Bunlara uymayanlar bedelini ödemeli.
Şeytan'ın birçok yüzü vardır.
Size sınırları aşıp gerçek kötülüğe, bizim bölgemize girmemeniz için bir ders veriyoruz.
Eğer geçerseniz bir gün arkanıza baktığınızda üçümüz'ü görürsünüz.
Ve o gün yaptıklarınıza pişman olursunuz.
Biz de sizi istediğiniz Tanrıya göndeririz.
Birer çoban olacağız.
Senin için Tanrım, senin için.
Gücümüzü elinden alıyoruz.
Ayaklarımız emirlerini rüzgâr gibi yerine getirsin.
Akıtacağız sana doğru ruhlarla dolu olan nehirleri.
In nomine Patris,
Et Fili,
Spiritus Sancti.
‘’
Ben hayattan düştüm.
Bi’delikan elimi tuttu.

Eyvallah koçum..

* veritàs áequitàs..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

kimse tutmasın benm elimden...

lee dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

beklesek mi yolları belki bir gün burayada düşer.yada sıkıldım ben beklemekten.
isteiyorum :S