Sayfalar

24 Ekim 2007

ays

Bildiklerini başkalarının bilmesi ve hissetmesi seni etkiler de, kendine sorduğun soruların cevabını bilmene rağmen farklı bi' şekilde betimlenmiş karşında bulursun ya. Hatırladığın bi' his yaşarsın o'an. Farklı bi' mutluluk garip bi' sıkıntı girer içine. Hep o'nlu komutlar gelir usuna. Bi' mazejik çakarsın kafandaki bütün ağrılar gider de sol yanın hala sızlar ya..

İşte öyle bi' şey başında olduğun, yalnız yürünmeyen ve sonu belli olmayan o tehlikeli yol...

*yanındayım..

8 yorum:

skoer dedi ki...

sızı sadece sol yanımızda kalıyorsa bir nebze katlanılabilir gibi geliyor bana. ama ya tüm vücudunu kapladığını düşünürsek...

Arolium dedi ki...

yolun başı sol yanımız. sonrası kaçınılmaz bi' şekilde dediğin gibi oluyor..

Adsız dedi ki...

hAni yüRüRsün 1 ümit.. "o, yolun bAşındA çıkAcAk yA kARşınA!!" yine de 1 sızı sol yAnındA eşlik edeR sAnA "yA beklemekten sıkılmışsA?"

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

başlığa bayıldım :)

deli mine dedi ki...

aralıksız kaçiyorum.. düşünmüyorum.. yaşiyorum..

---OPTiO--- dedi ki...

farkli bir sekilde betimlenmis bulursunya hani ..iste bazen bu , burda oluyo bana :) saol...

Arolium dedi ki...

pc bozuldu dönecem..
:(

---OPTiO--- dedi ki...

gecmis olsun..cabucak iyilesir insallah sende dönersin aramiza ...
beklemedeyiz