Sayfalar

20 Ekim 2007

demiştim ya

''
Sana büyük bir sır söyleyeceğim. Zaman sensin,
Zaman kadındır. İster ki,
Hep okşansın, diz çökülsün hep..


Zaman sensin, uyuyan sen şafakta ben uykusuz seni beklerken.
Sensin gırtlağıma dalan bir bıçak gibi..


Daha beter seni kaçak,
Seni yabancı bilmekten,
Aklın ayrı bir yerde gönlün ayrı bir yüzyılda kalmaktan..

Sana büyük bir sır söyleyeceğim. Korkuyorum senden,
Korkuyorum yanın sıra gidenden. Pencerelere doğru akşam üzeri.
El kol oynatışından söylenmeyen sözlerden.
Korkuyorum hızlı ve yavaş zamandan, korkuyorum senden..
''

*yoğun bi' sevi'yle her daiminden..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bende birşey söyleyeceğim bende korkuyorum bazen kendimden!!! zaman benden öte bi kavram üzerime alınmıyorum!!!

Nis dedi ki...

Korkuyorum korkuma yenilmekten....

Unknown dedi ki...

"korkuyorum senden"
damarımdan girdin işte eyy şaiiir!
harikasın harikasın.... yüz kere bin kere!

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

ben korkmuyorum hiç birşeyden korkularım yenilgilerim oldu şimdi o yenilgilerle korkuları yendim .zafer benim .
mutlu olansa ........

---OPTiO--- dedi ki...

harika yazmissin ..yüregine saglik..